Friday, October 7, 2016

De verkiezing

Ik heb mijn verkiezingsbiljet ontvangen.  Aangezien ik een Amerikaans burger ben, kan ik voor deze verkiezing stemmen.  Ik zal voor Hilary Clinton stemmen.   Er zijn twee dingen die ik niet zo goed van haar vind.  Ten eerste: haar meningen over sociale kwesties veranderen, afhankelijk van wat het publiek denkt.  Bijvoorbeeld: voor veel jaren (vele jaren lang) ondersteunde ze homorechten niet.  Nu doet ze dat wel, omdat het meer populair (populairder) is.  Maar haar steunen was meer belangrijk (belangrijker) toen niemand homorechten steunde.  Ten tweede vind ik het vervelend van H.C. dat ze domme dingen wil zeggen om steun te krijgen. Bijvoorbeeld haar opmerking over hete saus in haar tas, dus misschien moet ik voor Trump stemmen?  Kom op!  Die racistische opgeblazen fringe scumbag moet het land uit worden gestemd.  Hopelijk zal hij niet naar Nederland komen! gestemd.  Hopelijk zal hij niet naar Nederland!

No comments:

Post a Comment