Monday, April 10, 2017

Koopen een huis is gek

Ik ben een appartement aan het kopen. Het is een lange moelijk process. Eerst moet je een apartment vinden. Gebruikelijk dat is niet so slecht, maar nu er is een heel snel huismarkt.  Er zijn heel laag  rente.  Dus, veel mensen zoeken een huis te koop.  Dus, toen er is een geshikt huis, mensen koopen het per direct.  Na aantal maanden, vond ik een apartment dat vond ik leuk, en mijn aanbod was aanvaard.

Na mijn aanbod was aanvaard, moest ik huur iemand om het apartment te evalueer.  Eerst,  ik had nodig iemand om het conditie van het apartment te evalueer.  Volgende, ik had nodig iemand om de waard van het apartment te evalueer.   Het duurd over een week per stuk om beiden van deze klusjes te doen.  Na, moet ik een hypotheek krijgen.  Ik heb mijn afspraak met de bank een week geleden.  Het ging wel, maar heb ik nog niets gehoord.  Ik ben een beetje zenuwachtig, since moet ik de hypotheek krijken voor het einde van de maand.


No comments:

Post a Comment